sobota, 16 sierpnia 2014

decoration DIY



Quick, easy, cheap and original decoration we can do it yourself. All we need is just brushes (two are enought, thin and thick), canvas in the size which siuts us, and acrylic paint, I use here black and white, but you can use other colours. And now all you have to do is paint the canvas with one colour and when it's dry take the second colour and whrite what you will. I just wrote a short expression DO WHAT YOU LOVE EVERY DAY.


Szybki, bardzo prosty i w dodatku bardzo tani sposób  na wykonanie własnej i bardzo efektownej dekoracji. Wszystko co będzie nam potrzebne to kilka pędzli, starczą dwa gruby i cieńki, pododobrazie w wielkości jaka będzie odpowiednia dla nas i do tego jeszcze farby akrylowe. Ja wzięłam białą i czarną bo najbardziej podoba mi się takie zestawienie i dobrze pasuje do prawie każdej kolorystyki wnętrz, ale możecie posłużyć się także innymi barwami. Pierwszy krok naszego działania to pomalowanie podobrazia jednym kolorem, a gdy wyschnie drugim piszemy sentencje, jakieś hasło, co tylko będziemy chcieli lub co będzie miało dla nas jakieś głębsze znaczenie. Ja wziełam krótkie hasło DO WHAT YOU LOVE EVERY DAY. I gotowe, nasza półka z obrazami i zdjęciami będzie bardziej przyciągać uwagę. Do dzieła! 









Co tam, że krzywe litery, to taki cel zamierzony! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz